martes, 8 de diciembre de 2009

Behin batean Loiolan letra



Behin batean Loiolan
erromeria zan
hantxen ikusi nuen
neskatxa bat plazan
txoria baino ere
arinago dantzan
huraxe bai polita
han politik bazan

Esan nion desio
senti nuen gisan
harekin hizketa bat
nahi nuela izan,
erantzun zidan ezik
atsegin har nezan
adituko zidala
zer nahi nion esan


Arkitu ginanian
inor gabe jiran
koloriak gorritu
arazi zizkidan,
kontatuko dizuet
guztia segidan
zer esan nion eta
nola erantzun zidan.

"Dama polita zera
polita guztiz, ai
baina halare zaude
oraindik ezkongai
ezkon gaitezen biok
esan zaidazu bai"
"Ni zurekin ezkondu?
Ni zurekin? jai jai!"

Behin batean Loiolan
erromeria zan
hantxen ikusi nuen
neskatxa bat plazan
txoria baino ere
arinago dantzan
huraxe bai polita
han politik bazan

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Gurutze Gorria