domingo, 20 de diciembre de 2009

Noizbait (Ken zazpi, -7) letra




Isiltasunak
non zauden galdetzen dit
noiznahi
zure izena mila aldiz oihukatuz
noiznahi
egutegiko orriak, aurpegiratu dit
zenbat gau pasatu dudan itzarrik
zu ez zaudenetik

Aska gaitezan, malkoz esan zenidan
noizbait
izango dugu, gure aukera seguru
noizbait
geroztik noraezean, barneko ekaitzetan
arraunean ibiltzen naiz, zure mezu baten zain

Bila nazazu
izar bako gauetan
gida nazazu, zure itsasertzera
noizbait

Iritsiko naiz
argiak jarraituz
iritsiko naiz
berriz saiatuz
noizbait

Itzuliko naiz
aurkituko zaitut
begiak itxiz gertu sentituz
noizbait

Bilatu nazazu
argiontziaz
gidatu nazazu
itsasertzera

Iritsiko naiz
argiak jarraituz
iritsiko naiz
berriz saiatuz
noizbait

Itzuliko naiz
aurkituko zaitut
begiak itxiz, gertu sentituz
noizbait


No hay comentarios:

Publicar un comentario

Gurutze Gorria