domingo, 26 de abril de 2009

Helmugak ( Kauta ) Letra




Helmugak


Noizbait
ixilduarazi duzu oihu bat?
noizbait
atentzioa deitzeko gogoekin
gelditu al zara?


Lotsaren helmuga ote da?
urrun hobe baina
askotan
prezio handiena
ordaintzen dugu
ganoraz

Non-nahi
azaltzeko gai
badatorrela


Noizbait


Noizbait
hitz goxo horien beharra zela
ohartu al zara?
noizbait
ezkutatu duzu maitasuna
nahi ez zenuenean


Lotsaren helmuga ote da?
urrun hobe bainan
askotan
prezio handiena
ordaintzen dugu
ganoraz


Non-nahi
azaltzeko gai
badatorrela



Goizeko argizpi
hauekin indarberrituz
jausi naiz
erokeri bat izan dut
hautsiko ditut helmugak



Noizbait
ixilduarazi duzu oihu bat?
noizabit
Beldurrak baztertuz,
mugak hautsiz doaz

Noizbait
badatorrela

Goizeko argizpi
hauekin indarberrituz
jausi naiz
erokeri bat izan dut
hautsiko ditut helmugak


Goizeko argizpi
hauekin indarberrituz
jausi naiz
erokeri bat izan dut
hautsiko ditut helmugak

8 comentarios:

  1. eskerrik por kolgar la cansion!!!:D
    EUSKKAL HERRIXE OBERENAAA!!!!!!!!!!!!!

    ResponderEliminar
  2. krixton kantziñue.... aupa zuek....

    ResponderEliminar
  3. kauta son la ostia anuke sean vascos canta bien!
    ARRIBA ESPAÑA!

    ResponderEliminar
  4. Me parece que tu comentario sobraba, auqneu yo no censure.

    Mila esker

    ResponderEliminar
  5. Anónimo, a decir estupideces vete a tu casa. Y el grito final te lo metes por un sitio que yo me se.
    Gora Euskal Herria Askatuta!!!

    ResponderEliminar
  6. earra anonimoaren komentarixoe!
    jejeej, benetan ok galduta dazela.

    apa kauta! sexu askeaz helmugak bota

    ResponderEliminar
  7. kautak asko galdu du bere lehen diska aurkeztu zuenetik euskal herriko talde ia guztiek berdin abestu eta jotzen dute.

    ResponderEliminar

Gurutze Gorria