domingo, 26 de abril de 2009

Mezulari izan nahi dut ( Kauta ) letra




Mezulari izan nahi dut...


Aspalditik kanten esanahiak
dira aipagai
gizarte puta honetan
doinu goxoz jantzitako letra zuriak
ez baitira
musikarien asmoa

Gure doinu soinu eta hitzak
sostenguak
deuseztu nahian dabiltza
beraiek dioten "Libertad de expresión"
Zer ote da?
jakin nahi nuke benetan

Izan zaitez gure arbasoen
gure herriaren
mezulari eta oinorde

Ilun dagoena
argitzeko prest gaudenez
argi dagoena
ezbaian jartzeko gertu gaude


Izan gure arbasoen
gure herriaren
mezulari eta oinorde

Ilun dagoena
argitzeko prest gaudenez
argi daukatena
ezbaian jartzeko gertu gaude


Mezulari izan nahi dut
"herri" hitzaren zabaltzailea


Mezulari izan nahi dut
"herri" hitzaren zabaltzailea


Mezulari izan nahi dut...

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Gurutze Gorria