martes, 28 de abril de 2009

Zutaz oroituz ( Kauta ) letra



Egunez egun
zu ikusi nahian nabil
baino etzaitut sentitzen 
ezagutzen ez garen 
harren nik badakit
zurekin zergatik egon nahi deten

Egunez egun
zu ikusi nahian nabil
baino etzaitut sentitzen 
ezagutzen ez garen 
harren nik badakit
zurekin zergatik egon nahi deten

Zutaz oroituz egunsentian
indarrak galduaz
lur jota
momentu askotan
ikaraz, beldurrez 
beste batekin ikustean

Une askotan iruditu 
izan zait
nire alboan zeundela
baina buelta eman orduko
ikusten nuen
 beste batekin zinela 

Une askotan iruditu 
izan zait
nire alboan zeundela
baina buelta eman orduko
ikusten nuen
 beste batekin zinela 

Zutaz oroituz 
egunsentian
indarrak galduaz
lur jota
momentu askotan
ikaraz beldurrez 
beste batekin ikustean

Gauetan nere amets
bakartietan izaten ditut
zu ezagutzeko unebakarrak

Egunen baten zure alboan
beso artean elkar maitatuz

Egunen baten zure alboan
beso artean elkar maitatuz

Zutaz oroituz... 

Indarrak galduaz
lur jota
momentu askotan
ikara beldurrez 
beste batekin ikustean

Gauetan nere amets
bakartietan izaten ditut
zu ezagutzeko une bakarrak

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Gurutze Gorria