sábado, 5 de septiembre de 2009

Aurkitu nahi dudan kabia ( Sorotan bele ) letra




Bakarrik sentitzen ari naizela dizudanean

egunak zurekin
soberan betetzen ditut
eta harrotzen garen uneetan
ez ba zaitut ulertzen
segitu horrela
niregaitik ez zaitez moztu

Amorruak jaten hasten nauenean
eta une hortan zaude nirekin
kontuz ibili
inoiz ez dakit noiz gelditu

Olatu bat naiz dena ukitu
bainan inon gelditzen ez dakiena
azken hondartza aurkitzeko irrikitan nago
bertan gelditu eta lasai hil ahal izateko
beti kostaldean dabilen
itxas-txori bat besterik ez naiz
urrutiratzen jakin ez baina
ikastekotan dagoena

Zeu zara aurkitu nahi dudan kabia
ez bait dut zure aldetik babari dudan
maitasuna inorengan aurkitzen

Arrotzek nahi dutena
esan dezakete
bainan haiek
ez gaituzte salbatuko
eta amaiera iristen zaigunean
ez ba gaude elkarrekin
piztu begiak
honek ez bait gaitu ilunduko

Olatu bat naiz dena ukitu
bainan inon gelditzen ez dakiena
azken hondartza aurkitzeko irrikitan nago
bertan gelditu eta lasai hil ahal izateko
beti kostaldean dabilen
itxas-txori bat besterik ez naiz
urrutiratzen jakin ez baina
ikastekotan dagoena

Zeu zara aurkitu nahi dudan kabia
ez bait dut zure aldetik babari dudan
maitasuna inorengan aurkitzen

Zeu zara aurkitu nahi dudan kabia
ez bait dut zure aldetik babari dudan
maitasuna inorengan aurkitzen

Zeu zara aurkitu nahi dudan kabia
ez bait dut zure aldetik babari dudan
maitasuna inorengan aurkitzen

1 comentario:

Gurutze Gorria