jueves, 18 de junio de 2009

Eskutitza ( Hemendik at ) letra



Idoia:
Zer moduz?
Gaur beti bezala zutaz oroituz
badator udara
laster egonen gara

Itsasoko olatuek
eskutitza ekarri dute
zure hitzak irakurtzen
gehiago naiz maitemintzen

Zuretzat muxu ba,
botila hau doakizu
hemendik at
itsasoan zehar
bidai luze batean

Itsasoko olatuek
eskutitza ekarri dute
zure hitzak irakurtzen
gehiago naiz maitemintzen

Hau ez da erreala
soilik amets bat da
desio hau azkenik
betetzea nahi dut nik

Itsasoko olatuek
eskutitza ekarri dute
zure hitzak irakurtzen
gehiago naiz maitemintzen

Amodioa etaerantzuna
hartu eta eman maitasuna
amodio eta erantzuna
maitasuna
amodioa erantzuna
amodioa erantzuna
amodioa erantzuna
amodioa erantzuna

Itsasoko olatuek
eskutitza ekarri dute
zure hitzak irakurtzen
gehiago naiz maitemintzen

Itsasoko olatuek
eskutitza ekarri dute
zure hitzak irakurtzen
gehiago naiz maitemintzen

Gehiago ez naiz maitemintzen

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Gurutze Gorria