sábado, 27 de septiembre de 2008

Hegal egiten , Txantxangorria (Itoiz)





Neukan guzti zen amets bat
amets bat 
beti egoten nintzen 
haren bizita zain 
haren bizita zain 

Ai ene ama euriak 
eta baso ilunak 
seinalatzen zizkidanez 
ez, ez dira etorriko, inoiz 
etzazu holako ametsik egin ez 
mantzo zihoan denbora niretzat 
lehioak jarrita euriari begira 
eta jendeak zion: "mutil horrek 
amets bat bakarrik dauka" 

Baina egun bati esnatzerakoan 
txantxangorri bat ikusi nuen gelan 
ta gero beste, beste bat eta beste bat 
inguratua nengoen  

Oh tantxangorriak
gelako zapaian 
gelako zapaian
oh txantxangorriak
gelako zapaian


Orain herritik 
mutil bat falta da
ez dago inor 
bere etxeko lehioan
baso ilunetan 
dabil hegaletan
txantxangorriak bezala

Orain ba du 
bihotz nimino bat
eta bi hegal
bi hegal euriz bustiak
bularra du ere 
gorri kolorekoa eta
eta txantxangorria da

Txantxangorria naiz
baso ilunetan bete zait ametsa
baso ilunetan
txantxangorria naiz
baso ilunetan
bete zait ametsa 
txantxangorria naiz
txantxangorria naiz
hegal egiten
hegal egiten
hegal egiten
hegal egiten
hegal egiten

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Gurutze Gorria